Visar inlägg med etikett Ur livet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Ur livet. Visa alla inlägg
måndag 21 april 2014
tisdag 17 december 2013
Simba
Då har vi gått och skaffat katt, en sibirisk katt för att vara exakt. Vi var och hämta han en bit utanför Jönköping förra söndagen. Trodde aldrig det skulle hända då sambon är allergisk men det gick med vår lille tusse!
torsdag 12 september 2013
#Thebodyshopsommar
Vann The body shops sommar tävling på instagram där man skulle lägga upp en bild på något man förknippar med sommaren. Fick hem ett paket med alla dessa godsakerna! Väldigt många passar bäst till sommaren men några kan man ju använda året om, som dom mjukgörande sockarna som man ska ha på sig under natten tillsammans med fotkräm så får man baby fötter på morgonen!
söndag 14 juli 2013
måndag 24 juni 2013
onsdag 15 maj 2013
33 anledningar
Många som har repostat denna sida på Facebook nu, har själv gjort det två gånger. Och tydligen är det en stötande sida enligt Facebook då de väljer att ta bort inlägget åt en när man delat det. Tycker iallafall att sidan har ett viktigt budskap och att det är bra att så många delar den. Trots att en sida som delas via Facebook inte kan förändra världen så kan den förhoppningsvis få människor att tänka till.
måndag 15 april 2013
lördag 13 april 2013
onsdag 3 april 2013
Firat Lollo!
Eftersom Vickan ska till Jönköping i helgen när vi ska fira Lollo så firade vi lite igår istället. Jag lagade middag, kyckling och potatisgratäng. Och så fick hon sin present från oss. Mysigt vare!
onsdag 27 mars 2013
måndag 25 mars 2013
lördag 23 mars 2013
torsdag 21 mars 2013
måndag 18 mars 2013
söndag 17 mars 2013
Nelly high heels på Madison
Var på Nelly high heels party på Madison igår med tjejerna man inte träffat på några månader! Väldigt kul, även fast musiken sög i slutet. Djn hade fått för sig att ingen låt är bra om den inte är mixad med shm. Men vi dansade ändå, fick varsin goodiebag och fick valt skor. Hoppas verkligen jag får mitt första hands val!
Lånade lite bilder av Issa med.
Lånade lite bilder av Issa med.
torsdag 14 mars 2013
söndag 10 mars 2013
Mördar benen
Körde "The 100 burpee challenge" och massor av rump/ben/rygg övningar igår. Sen dansade vi loss hos en kompis på kvällen och nu kan jag inte ta mig upp från soffan. Dör!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)














































