torsdag 19 februari 2009

Sammanfattning av dagar som gått

Tisdag var jag och Sosso i helsingborg och myste. Köpte trosor och slims. Åkte sedan till ängelholm och gick på körskolelektion. När mamma kom och hämta mig åkte jag buss till klippan-ljungbyhed på impuls. Möttes där av Sosso och Teriff. Vi bakade Fiffirutor och kollade film. Men kakan blev ju allt utom god, gissar på överdosering av bakpulver eftersom det brände under tungan. Sov totalt 1 timme och 05.55 gick vi ut genom dörren och ner till busstationen. Där stod vi och frös till bussen kom 06.05. Efter byte i klippan anlände vi till ängelholm 08.30. När mamma kom och hämta oss visade det sig att det va -10 grader, inte konstigt att vi frös ihjäl. Torsdag var hos doktorn i morse, kollade mitt revben. Det var tydligen fullt normalt men jag hade dåligt hållning. Måste träna mer, 5 dagar i veckan minst. Det blir mycket gym i framtiden dådå. Kommer ligga högst på listan (H) I söndags övningskörde jag till rösjö med pappa och Sosso, vi matade de galna ankorna och svanen som verkar ha "a thing" för pappa.

1 kommentar:

  1. men du o jag ska träna mycket mycket mycket sen när jag lämnar hasslöv! >:D oh kul att du ska komma ikväll iallafall <3

    SvaraRadera