torsdag 5 februari 2009

Elit tennis och en förlorad dag

Torsdag? Kul att mitt liv suger, nej men vi har haft lektion i en kvart idag. Kul säger ni? En plåga säger jag! Först hade vi sovmorgon till 10.25 men eftersom mamma jobbade igår kunde hon inte köra mig så jag var tvungen att åka till skolan som vanligt. Sen fick man vänta från 09.00 till 10.25 för lärarna hade konferens. Då Jerker (fotoläraren) äntligen kommer så visar det sig att hans dotter är sjuk och han måste hämta henne på dagis i Lund. Så vi hade lektion i ca en kvart. 10.45-12.00 fick vi sysselsätta oss med bokläsning och annat kul, vid 11.20 tog jag och Lollo fram en ny systemkamera och en ny videokamera och pillade med dem. Vi åt en snabb lunch 12.00 och gick sen till Drivan. Annie och Emma från tennis har annordnat en insamlings match för barncancerfonden, lärare, företagare och kända tennisspelare var där och skulle spela. Vi hade i uppdrag att filma och fota. Det sysselsatte vi oss med i ungefär en timme, det va tråkigt eftersom vi inte kände igen någon tennisspelare (vi kan inte tennis) och dom började inte riktigt spela medan vi var där. Så nu har jag suttit i skolan från kl ett i väntan på min gitarrlärare. Han svarar inte i mobilen så är tvungen att vänta tills han kommer på vår bestämda tid, dumma ungen >__<'' Men har haft mycket tid att läsa i New Moon och lyssnat på piano musik från filmen iaf <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar