söndag 1 februari 2009

Helgen

Fredagen tillbringades med Linne och Joel, kändes lite konstigt och krystat. I fortsättningen blir det bara du och jag Linne.

Lördag eftermiddag kom Sosso, vi käka tacos och bada i badkaret med Bluntan och ett stort skummberg. Vi klämde en flaska vin också och plötsligt ringer Sandra vid 9 tiden och undrar om vi vill komma på fest hos Tilda i hasslöv. Vi agerar på impuls och gör oss iordning, sen kör mamma oss till hasslöv, vi möts av en väldigt full Tessi som vinglar fram till oss medan mamma förtfarande står vid vägen och tittar på xD. Det va kul att träffa alla hasslövare igen, väldigt längesen sist. Träffade även Broberg som gick i röda skeppet(?), fick reda på att han tydligen blivit avstängd sista dagen i nian. Kändes lite små konstigt eftersom Tippies föräldrar satt och kollade på TV medan det va full fest i resten av huset. Och Tippie var mer än nådigt full när vi kom dit. Vid halv tre gick vi till Sandra och i stortsett däckade där efter att vi gjort oss iordning för sängen. Men tack för festen Tilda och hoppas det blir fler ;) Och tack för sovplatsen Panda :*

Söndag, helgen har varit bra. Firade Daisy idag (min systers dotter). Kul att träffa henne igen, var typ ett år sen sist.

Dom som inte gett mig en 18-års present kan ju kanske köpa denna godsaken ;) Känn er träffade tjejer ! http://www.cocoo.se/web/folder.asp?folderID=152

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, blev väldigt tung stämning men ush ja, pappa var sär den dagen och det ber jag om ursäkt för. :/

    SvaraRadera
  2. Tack för den hahah xD <3
    tessi

    SvaraRadera