söndag 29 augusti 2010

Kräftor

Blev lite ändringar igår. Ingen Sosso kom och istället för att vara hos pappa var vi hos "oss" aka boyie och mig. Men han var ju hos Markus då. Karro kom vid sju och vi leta upp en skräckfilm att kolla på. Det blev "The crazies" som var rätt bra, tre av fem toasters ;) Samtidigt som vi kollade på den åt vi kräftor och räkor med majonnäs. Senare kom Lollo och vi åkte bort till Markus för att se hur det gick för dom stackars pojkarna. Det visade sig att det var en typisk Markus fest där nästan alla var redlösa, alla förutom min pojke. Vi lekte drick lekar och efter någon timme åkte vi hem och la oss. Jobbade idag så kunde inte direkt vara uppe så länge. Men på morgonen asa jag mig ändå upp och gjorde frukost på sängen till min lilla födelsedagsman vilket var uppskattat. Och nu ska jag snart gå och lägga mig. Blir Ängelhom med Issa imorgon, ska leta upp en billig kalender och kolla på det nyöppnade H&M!
Något att kolla på imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar