tisdag 3 augusti 2010

Dam dadi do

Som vanligt längesen man uppdaterade här. Men har varit jobb, jobb, jobb och lite utgång på det. Igår kom Carro och Martin hit och vi kolla film, drack vin och chilla. Finns en byggställning utanför vårt tv-rums fönster som vi fint klättrade ut och satte oss på. Cigg, vattenpipa och vin ute på vår egna lilla lådsas balkong var väldigt mysigt.
Och idag var ja med Issa på väla för att införskaffa nya underkläder. Och underkläder blev det. Köpte två underbara BHar på Twilfit och fyra par trosor på Vero Moda. Sen hitta jag ett fin fint linne på H&M som jag också fick med mig hem. Kan inte motstå oversize linnen denna sommaren känner jag. Slänger upp en bild från gårdagen och om jag fixar någon bild på dagens inköp läggs den in senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar