måndag 15 februari 2010

I belong in your arms

Alla hjärtans dag var väldigt mys. Boyfriend hade inte planerat något särskilt direkt men snabb bokade The Wolfman. Trodde inte jag skulle få något men när jag kom hem till honom väntade en liten ask med chokladhjärtan. Så gulligt, blev helt glad. Hade köpt ett paket pringels och satt fast hjärtan och rosa snören som jag fått av Sandra. Rätt gulligt måste jag säga. Tänkte käka på Pepelino men det var fullsatt så vi gick till någon annan pizzeria där jag äntligen fick honom att testa plankstek. Något av det bästa man kan äta ute I say! Och "servitrisen" som var man, lät jätte mycket som Lilla al Fadji. Efter maten gick vi till bion, satt och spela lite mobilspel, köpte vatten och popcorn och knöka in oss i minisalongen. Känns som att sitta i ett tv-rum med en alldeles för stor tv. Fick jätte ont i nacken. Men filmen var iallafall väldigt bra. När vi kom hem spelade vi xbox och kollade film och mös, verkligen en bra dag enligt mig ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar