söndag 8 mars 2009

Mama i'm fine

Var i Helsingborg igår och träffade Amanda min fladdermuuuuus. Vi gick runt stan typ 50 gånger och var uppe och kollade vid ett torn mitt i stan. Vet inte vad det heter. Gjorde en trevlig sammanfattningslista av min dag på bdb. Blekte även håret, det ramla av! Asså är helt rädd att det är mer svart hår än blont nu ;__; Men får se när det torkat, hade i inpackning i typ två timmar imorse. Men ljust är det iaf Y. Tänker dock gå till frissan och bleka underhåret, när det nu bli, antagligen till sommaren. Min lista; Helsingborg Amanda das Fis Arab som kollade mitt lägg i två timmar~? Kallt som fan Quasimodo Fimp i skallig mans huvud Terrorist barnet som skulle hämnas quasimodo Fika och barnarbetare Väla Övningskörning från Väla Bränt hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar