fredag 13 mars 2009

I'm bigger than my body gives me credit for

Har varit illamående hela veckan så denna fredag stannade jag hemma tackvare totalt meningslösa lektioner. Först två timmar idrott som jag inte kan vara med på, och om jag kom och sa att jag inte kunde vara med skulle Eva få rå damp. Sen en timme matte, sen är det slut, känns inte särskilt meningsfullt då. Fick min elgitarr igår, den var sjukt ostämd och min stämmare har nått fel i huvet den inte har, så A strängen gick av och lämnade mig med hjärtklappning och ett sår på handen :C Ska förhoppningsvis åka in till Bosse gitarrdoktorn senare idag och fixa strängen och stämmaren. Ska svänga inom turistbyrån då också och köpa biljetterna till Japan Expo. Om du läser detta Sosso; jag vill ha 30 kr av dig för service avgiften. ;) Och ikväll kommer Tessi och Sandra och håller mig sällskap, är ensam hemma till pappa kommer hem imorron. Som ni vet var jag i malmö för någon helg sedan med Karro och Bell. Köpte tröjan och strumpbyxorna på bilden + converse *kärlek*

2 kommentarer:

  1. SHOO TJOOO!
    Såg att dus krev att din kompis inte är 18 när det är club shibuya.. Ni får helt enkelt gå när det är -18 festen där. Ska finnas rätt så tidig en :P

    SvaraRadera
  2. och om jag kom och sa att jag inte kunde vara med skulle Eva få rå damp.
    hahaha, så sant!

    SvaraRadera