onsdag 22 december 2010

Pfft!

Fixa håret igår, skulle bli honey blonde, blev typ coppar brun. Hade ändå varit gladare om det blev rött men coppar brun är typ orange brunt! Jobbar på att tvätta ur det, va som tur är bara en toning. Men det va verkligen inte vad jag förväntat mig, honungs blont för mig är typ en mörkare blond, med varma gula toner inte coppar. Finns en som heter champagne blond från MOOD med som jag övervägde att ta och ångrar nu att det inte va den som fanns på Lindex. Om jag inte haft 50 kr kupong på lindex hade jag gått in på Maxi och då hade jag säkert valt Champagne blond ist >: Men vem vet, det kanske är märket som suger.
Idag skulle jag egentligen till frisören, men eftersom det är vinter och bajs så har låset till lägenhetsdörren hängt sig så det går inte att låsa. Och när det är låst går det inte att låsa upp. Fick stå med hårfönen och smälta den för att kunna öppna dörren. Men kan ändå inte lämna huset då boyie inte är hemma. Men dom hade tid imorron med så drar dit tidigt på morgonen ist, han har lov från och med ikväll så han kan stanna hemma och vakta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar