tisdag 5 oktober 2010

Favourites of the month, september

Ny kategori där jag skriver mina favoriter för månaden som gått :) Får se om detta kommer hålla, men tänkte det är värt ett försök.

  1. Har testat Biotherms ansiktstvål och lotion nu ett tag och måste säga att jag definitivt kan rekommendera den. Efter man tvättat ansiktet blir det så rent att det låter, "squegee clean". 
  2. Frisören, behövde verkligen klippa mig och nu är det äntligen gjort!
  3. Tradera, ibland får jag ett stort tradera behov och denna månaden har varit en sådan. Har kammat hem en del auktioner. 
  4. Mitt nya nagellack från OPI - "William tell me about OPI"
  5. Och sist men definitivt inte minst min iPhone 4. Love it och kommer antagligen aldrig kunna gå tillbaka till en vanlig mobil igen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar