måndag 6 juli 2009

Twenty little tragedies begin

Efter klagomål från, ehm ja Elina, så ska jag offra mig och skriva ett inlägg. Har helt sjukt ont i halsen, gör ont när jag pratar, tuggar, sväljer ja alltid. Åh glömde hostar! Imorron vill dom dra iväg mig till Rix Fm, får se om ja pallar det, men det gjorde mindre ont igår när vi fira Tessi så kanske överlever. Det låter ju iallafall väldigt mysigt, vi ska isåfall först äta och sen träffa lite random folk, kan bli kul. Körde till svågertorp, utanför malmö innan idag. Vi skulle hämta mamma och min mormor på tågstationen. Vi fick vänta i två timmar, lagom kul med jeans (haha) och stekande värme i bilen. Vi har nog virus på datorn, firefox och Spotify bara laggar och stänger av sig och datorn startar om utan anledning. Pappa ska kolla på det snart. Sen stängs mitt internet av igen, mamma tycker att jag sitter vid datorn för mycket, fattar inte vad hon menar, sitter här knappt längre -_- Men ha det bra till nästa gång! lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar