torsdag 25 december 2008

God Jul

Julafton igår, firades hemma hos min syster Angelika. Hela släckten var samlad så det var ganska fullt i deras hus i malmö. Vi började med att gå till kyrkan för en kort gudstjänst med en barnkör. Vi trodde att det skule vara i minst en timme men det tog slut efter en halv. Men det var mysigt, särskillt eftersom det var första gången vi gick till kyrkan sådär på jul. Senare när vi kom hem till min syster och hennes man efter kyrkbesöket kollade vi på Kalle Anka och fick mat. Massor med mat. Det var så mycket att man inte orkade smaka allt, helt sjukt. Måste vara fetast i stan nu >_<'' Så när vi ätit så skulle vi öppna presenter, det va mindre kul eftersom vi skulle öppna dem i ring. Så att en öppnar sin present och alla andra kollar på. Jag hade bara två paket eftersom vi hade lämnat mina hemma och ja bara hade dom jag fick från Angelika, Fredrik och Sebastian. Kändes lite dumt, men blev jätte glad över mina presenter. Det var tre böcker, dom tre första Twilight böckerna. Fast tyvärr på svenska, ville egentligen bara ha den första på svenska eftersom det va specialutgåvan men dom hittade inte dom andra på engelska så dom köpte dom svenska. Ska antagligen försöka byta ut dom mot engelska om ja hittar dom. Böcker ska läsas på engelska, precis som nalle puh ska vara på polska. <3 Sen åt vi gröt och sjöng singstar, mycket roligt. Det var nog en av dom bästa jularna hittills, mysigt värre.
Pappa diskar - en chock för oss alla
Mysig julgran - men ingen klår vår där hemma

2 kommentarer:

  1. haha! nalle puh ska ju inte vara på polska :( god jul!

    SvaraRadera
  2. Klart den ska vara <3 bara för att du inte förstår polska ;)

    SvaraRadera